2012. október 19., péntek

04x02.


Nahát ez jobban tetszett mint az évadnyitó:DD én fel voltam készülve egy nagyon hard Stelena szexre, erre semmi nem volt. a szó szoros értelmében. xD én komolyan elkezdtem röhögni, amikor Elena elviharzott és kidobta a taccsot. kegyetlen. Damont, mint mindig, imádtaaam! abban a részben több szikra és kémia volt, mikor Elena ivott belőle, mint mikor Stefan nekiszorította egy fának.. jaaj és a végén, mikor Damon Alarick sírjánál volt, én majdnem elkezdtem sírni. már könnyezett a szemem és ha még 2 percnél tart tovább az a jelenet, akkor biztos véglegesen eltörik a mécses! ez volt a kedvenc részem(L) már akkor érezhető volt, hogy valami ilyesmi lesz, amikor Damon Liznek és Elenának mondta, hogy a bárpultnál mellette az a hely nem szabad. de amúgy szerintem Elena teljesen ki tudja használni, hogy Damon szereti őt és mindenben segít neki. Tudja hogy ugrani fog minden szavára. Stefan meg milyen mérges/ideges lett, hogy nem belőle ivott először meg hogy nem szólt neki.. Elena nem is tudom h gondolhatja azt h Stefan boldog, mert minden "jól megy", miközben tudhatná, hogy milyen szörnyű dolgon megy keresztül és ha neki rossz akkor Stefannak is. De annak amúgy örültem, hogy azt mondta neki, h Damon megérti a gondjait.. hát ez így van.. Stefan is mindentől meg akarja védeni Elenát, pedig nem lesz jobb attól hogy óvó kezek közé van zárva. Damon a vámpírélet nehézségei elé állítaná, hogy tanuljon. így Elena mindig félni fog mindentől. áhhh, remélem megjön Elenának az esze. kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a következő részben. ötletet ismét nem adott az új rész. szóval egy ideig biztos nem fogok írni:S majd ha lesz ihlet, azonnal elkezdek írni;) have a nice looong weekend!(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése