2012. október 26., péntek

04x03.

Huuuu, ez ezerszer jobb volt mint az első kettő rééész:DDd nos, Elenától elég rossz döntés hogy Matt az ő 'vérbankja'. de azért valljuk be, Elena rendkivül tehetséges a rossz döntések hozatalában! hallgatnia kéne Damonre, ami meg is fog történni a következő részben, ohyeaaah! amúgy rohadtul tetszett az a rész, amikor máár majdnem elkezdődött egy komolyabb Stelena szex előkészítése, akkor csak úgy megjelent Elena előtt Damon. hát ez így sokkal jobb volt, mint az előző részben az erdős jelent. nahát az egyenesen röhejes volt:D és még egyszer látta Damont Stefan helyén. és a kérdés, hogy miért gondol rá állandóan.. hát nem az alkohol miatt. :D mondanám, hogy Elena elgondolkodhatna rajta, de úgyse fog. a slicclehúzós jelenet is nagy favoritom lett. mintha láttuk volna a 3. évados Elenát, amikor mindig Damon ajkait bámulta. de csak egy picit. amúgy miért nem lehetne összehozni Cart Steffel? én kajak ezen gondolkodtam amíg néztem az ő jelenetüket, dehát ennek a 0nál is kevesebb az esélye. aztáán végre, itt van Haley. szimpi a csaj és tuti belezúgott Tylerbe. és ha tényleg megtörtént az a kis kaland, amit Klaus feltételezett. és amikor kimondta, hogy 'Erről Caroline persze nem tud semmit'. az a feej, legszivesebben ott helyben behúzott volna neki egyet, mert ezzel bántja Cart, de azért maradt a nyugodt arckifejezésnél. na és az h Klaus megmentette a vámpírvadászt. számíthattam volna rá, mert ez a TVD mégis meglepett. ja és erre a vámpírvadászos dologra nem tértem ki az előző résznél. wtf? én valami komolyabbra számítottam. például egy vaskos érzelemmentes borostás nagy darab emberre, aki bűntudat nélkül tudna gyilkolászni, mert erre tette felé az életét. na mindegy.. és most az egyszer valahogy örülök, hogy Klaus visszajött:D most hirtelen csak ennyit tudok írni az új részről, de ha még valami eszembejut, leírom ;) ja és a 4. részben sok Delena jelenet, legalább is remélem nem intézik el gyorsan. jobban is várom a jövőhetet:) zárom soraim, have a nice week!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése