2012. december 2., vasárnap

04x07.

Ma tudtam csak megnézni.. pénteken Bécsben voltam, szombaton suli volt plussz hullafáradt voltam. de nem bosszankodtam h ilyen későn tudtam megnézni, mert nagyon imádtam! hát ez volt az első rész, aminek nem akartam, hogy vége legyen! Kínzás volt, hogy képesek voltak az utolsó 5-10 percbe belerakni a Delena szexet úgy hogy még Rar és Stefike belepofázott pár percet. összességében jó rész volt! egyedül a Delena jelenetek maradtak meg teljesen a fejembe. ja és a Klaroline. nagyon tetszett! kiváncsi vagyok hogy a továbbiakban majd mit hoznak ki belőle. DE lépcsős jelenet: az volt a kedvenc részem a panzióban történtek után:D of course. Azt meg annyira utálom, hogy valaki mindig megzavarja őket. (ugye most a lépcsős jelenetre gondolok) és ami még nagyon érdekel, hogy Haley mit tervelt ki a proffal. Jeremy ölési hajlama nagyon félelmetes, azért reméljük, hogy majd valahogy el tudják érni, hogy tartóztassa magát. de az h most kitalálták, hogy Damon vére miatt érez Elena valamit iránta.. rájöhetnének arra is hogy már akkor volt valami, amikor Stefikével volt. lásd Denver. és most Elena fusson Damon után, mert ő legbelül egy picit, még ha nem is mutatja majd, de biztos elbizonytalanodik. nade majd meglátjuk. búcsúzóul a delena jelenet car és stef nélkül;) Nagyon-nagyon várom a következő részt! I can't wait... Ui.: az elkezdett írásommal eddig küszködtem, de ezután a rész után határozottan van ötletem a végéhez. amilyen hamar csak tudom, hozom!:) have a nice day!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése