2012. december 7., péntek

04x08.

Annyirajóóóvolt!! az elejétől a végéig! nem akartam hogy vége legyen. again:D de nem tudom felfogni, hogy Stefan h tudta azt mondani, hogy Damon nem jó Elenának? könyörgöm, mennyiszer vállalta a felelősséget HELYETTE, és mennyiszer fényezte Elenának őt, és ezzel magára hárítva mindent? áhh.. Delena morning volt a kedvencem:DDd igazából  többi része a résznek nem nagyon maradt meg oO xD nagyon örültem Lexinek, még ha csak a flashback-ről volt is szó. és annak is örültem, hogy Stef megtudta, hogy Damon nem önző vele szemben. és annyira jó, hogy mindhárman tudják (Damon, Elena és Stefan), akötődés két vámpír között csak úgy jöhet létre, ha az emberi létében is táplált érzéseket az a bizonyos fél. el tudom képzelni, hogy Stefannak mekkora pofáraesés lehetett. de a végén, amikor Damonnek el kellett volna Elenát engednie, de persze nem tudta és Elena már győzködte, hogy ez most nem helyes amit tesznek? akkor már mondtam magamban, hogy 'ELENA, GYERÜNK. MONDD MÁR KI!' annyira hiányzott onnan egy 'Szeretlek, Damon' hogy szinte már égetett a hiánya.. őszintén szólva én féltem attól, hogy mi lesz ha végre lesz Delena. mert ugye mindenki utánuk sóvárgott, aztán én már hetekkel ezelőtt azon gondolkodtam, hogy mi lesz ha azt látjuk, hogy ők ketten lelkiismeret furdalás és bűntudat nélkül csókolóznak és tényleg úgy viselkednek, hogy együtt vannak. és most hogy itt van, annyira de annyira jóó ez látni!:)) és elején az a jelenet, amikor megkérdezte Elena, hogy mi ez az arckifejezés és erre Damon válasza az volt, hogy 'Boldog vagyok!'. VÉGRE! kiérdemelte:D és most h mindketten egy kicsit el vannak bizonytalanodva a kötődés tudata miatt, remélem h futnak majd egymás után:) bár elnézve a promovideót, ebben az évadban több Delena ágyjelent ígérkezik, ami valaha volt Stelena az eddigi évadokban:DD de ez csak nekünk jó! Delena always and forever! nem bírom ki jövőhétig:D have a nice weekend!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése