2012. szeptember 24., hétfő

news.

Na szóval, nem gondoltam, hogy ilyen hamar újra írni kezdek, de már egy hete megvan az ötlet és nem akarom, hogy elvesszen. egy nagyobb részben Damon központú írásra gondoltam, de természetesen Elena is szerepet kap a történetben. sok írás szól már a nagy döntés megváltoztatásáról, átgondolásáról és úgy van megjelenítve hogy ez így jó. én is így írtam meg őket. álmodozni tényleg szabad, de annál rosszabb lesz a keserű valóság, hogy a 4. évad nem erről fog szólni. persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem szeretem ezeket a nagyban tvd-től eltérő írásokat, mert nagyon is szeretem őket olvasni, mert megnyugtatnak és reményt adnak, de már számomra írni unalmas. szóval maradok a száraz ténynél, hogy Elena a vámpírrá válása után egyből nem fog megbánni mindent és kétségbeesetten rohanni Damonhöz, hogy van-e még lehetősége a bocsánatkérésre. ez mind szép álom volt még májusba, de ahogy vészesen közeledünk október közepe felé, átgondolandóvá válnak a dolgok. szerintem ez lesz az első tvd-szerű írásom, ami akár meg is történhetne a sorozatban. még nagyon az elején járok és nem gondolom hogy gyorsan kész leszek, de mindenképpen próbálom majd viszonylag hamar hozni. majd meglátom hogy haladok vele! mindenkinek sok sikert suliba! és egy elég hosszú, 5 perces videóval búcsúzok, nekem nagyon tetszett:DDD have a nice week!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése