2012. március 16., péntek

03x16.

Imááááádtam!! de komolyan.. és annyira megimádtam Damont. (még jobban:)) de amikor mondta Stefannak, hogy csak ő van neki.. hát ott a szívem szakadt meg.. és tud zongorázni.. meglepett o.O és annyira önzetlen még Stefannal is, hogy az valami hihetetlen. a szövegén, mint mindig, most is jókat nevettem :DD Elena meeg nem tudja elfelejteni Damont. hümm.hümm. és akibe igazán beleszeret, azt nem tudja elfelejteni :D haha. Matt meg nagyon aranyos volt és segítőkéész.. csak nekem tűnt fel, hogy még mindig szereti Elenát? vagy csak megint rossz a felfogóképességem és csak beképzelem? xD jaa és most Damon sokkal jobban nézett ki mint eddig :O na jóó, most még nagyon extázisba vagyok és gyakorlatilag itt pattogok, mint egy nem normális.. de azért az is meglepő hogy egész héten olyan jó kedvem volt, mint még soha.:DDD tavaaasz vaaan! és épp néztem, hogy az újabb részek között valahol lesz egy két hetes szünet. kérdem én: mineeek?! időbe vannak, nem? na mindegy. tény és való, hogy már nagyon hiányzott az egész sorozat (főleg Damon:)) és most nagyon örülök a fejemnek, hogy láthattam az új részt. szóvaal most le sem lehet lőni. éés a Stephanies sztori 3. részének a végét írom, hamarosan olvashatjátok. have a nice weekend!:)

ui.: lesz itt Delena, nem kell parázni.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése