2012. március 27., kedd

I miss it!

nem tudom, hogy más hogy van vele, de én több mint egy hete nem írtam és hiányzik :O hiányzik, hogy asztalhoz üljek és leírjam, ami bennem van.. hiányzik, hogy arra az időre eltereljem a figyelmemet. és már nagyon várom az e heti részt. nem tudom, miért, de nekem kevés volt a múlt heti Damon adag. deee az is lehet, hogy nem elégedtem meg azzal, ami volt xD  több Damont akarok! ennyi xd akár Elenával, akár Elena nélkül. nekem aztán teljesen mindegy, de az igazi Damont akaroom! és még mindig várom az ihletet, de nagyon.. de még a nagy szenvedésemben sem mondtam le a Delenáról. még mindig hiszek benne, csak most valahogy már újat nem tudok írni róla. mindent, ami van/volt már szerepel az írásaimban. és lehet, hogy velem van a baj, de múlthéten nem éreztem Damont egykétszer olyan igazinak, vagy nem is ez a megfelelő szó rá. ááá nem tudom. de annyira az a rész nem fogott meg. lehet hogy túl sokat vártam.:) de remélem lesz valami a következőben, ami megmozgatja a fantáziámat.:D gutentaaaaaag!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése