2012. március 24., szombat

03x17.

már tegnap megnéztem az új részt, de csak most jutottam el odáig, hogy véleményezzem is xD ma suli volt és miután megnéztem nem akartam írni, mert hulla voltam.. nos, nem olyan volt, mint amire számítottam, de azért nem volt rossz. Sage 'képességét' imádom. megcsókolta Damont és megmutatta neki, hogy mit tudott meg Rebekah tudatából. elképesztő. de valahogy éreztem, hogy valami hátsó szándék vezérli őt és nem dől be Damon igéretének. Rebekahtól pedig már megszoktuk, hogy keresztbe tesz Damonnek. De aztááán a 'B' terv. én jót nevettem :DD ezt is csak Damon tudta kitalálni.. másnak meg se fordult volna az eszébe.. :') Elena meg újabb reménysugarat látott azzal, hogy Stefannak sikerül magát kontrollálni. remek.. legbelül már ordítottam, hogy "gyerünk, engedj a kísértének!". de neem, nem történt semmi. visszafogta magát és szimplán megitatta a vérével Mereditht és kirohant a fürdőből. Alarick meg pszichopata lett, de nagyon remélem, hogy meg tudják menteni és nem hal meg! Jeremy hiányzott már nagyon nekem is. majdnem sírásra késztettek, amikor Elena felhívta őt.. De visszagondolva tetszett a rész, csak olyan bevezető résznek hatott.. vagy én nem is tudom.. talán jobban élveztem volna, ha az egész epizódot nem felezte volna meg egy német óra xD de mostmár mindegy.. éés még az utolsó szó jogán mondom, hogy nem tervezek mostanra írást, mert semmi ötletem sincs :/ most a tvd-be se volt olyan rész, amit szívesen továbbírtam volna/átírtam volna.. szóval várom az ihletet!
további jó hétvégét!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése