2012. március 30., péntek

03x18.

kár, hogy csak Rebekah játszott Damon gondolataival :( de Bex kegyetlen.. le kellett állítanom a videót, amikor Damon próbálta kihúzni a kezeit abból a vasakármiből. rossz volt nézni.. és Saget esküszöm sajnáltam, amikor Finnt megölték :O éés aztán szent Stefan visszatért. vallomás megtörtént, csakhát nem azt kapta, amit várt. Elena bizonytalan az érzéseiben, pedig már ideje lenne "választania". na mindegy is.. az évad végére egyértelmű döntést hoz, és ajánlom, hogy Damont válassza ;) lényegében megint jobbat vártam az új résztől. de most néztem meg a 19 rész előzeteséét és sokkal ígéretesebbnek tűnik, mint az előző kettő. képtelen vagyok várni! DELENA! és Rose visszatér, dejóóó :) de megint két hét szünet. kínoznak minket :/ éés örömmel jelentem, hogy új írásba kezdtem, amit csak mellékesen, zárójelbe mondom, mert nem vagyok biztos a közzétételében.. attól függ, hogy mi sül ki belőle. és a végére még egy új Damon&Rebekah videó :D

jóhétvégéét mindenkinek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése