2012. január 20., péntek

03x12.

háááát. brutális.:'D  megnéztem az új részt és kegyetlen jó kedvem lett.:O először nem tudtam, hogy mért, de aztán rájöttem, hogy Elijah miatt. annyira jó, hogy visszajött! remélem szövetkezik Stefanékkal és véget vetnek a Klaus őrületnek.:D  meg a Stelena 'beszélgetés'. ahol igazán csak Elena beszélt Stefanhoz, de csak egy 'megváltoztál' és 'jobb vagy mindkettőnknél' mondatnál nem tudott többet neki válaszolni Stef.. és amikor behúzott egyet Damonnek. őszintén. mire volt jó?! Elena már nem tartozik hozzá. na mindegy is. és nagyon hiányoltam a Delenát a végéről.:(  azthittem, hogy majd azzal végződik, legyen pár álmatlan éjszakánk, nekünk delenásoknak.:D viszont a 'csókolóztunk. nem nagy dolog.' ütött.:D Damon fejéről meg ne is beszéljünk.:'D és aztán Elena nem is tagadta, hogy jó volt. hahaha. és ami még furcsa volt, hogy Elena egyszer azt mondta, hogy ő csókolta meg Damont, aztán meg azt, hogy Damon csókolta meg őt. namost akkor hogy is van?:) és Tyler elszántsága meglepett, de hát Caroline-ért mindent, nemigaz?(:
tömören ennyi a frissen érzett véleményem.:D  auf wiedersehen!(K)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése